6/18/2015

Relacja z pobytu w Warszawie & udział w gali Businesswoman Roku

Wczoraj już po raz kolejny w tym roku udało mi się odwiedzić stolicę, ale ponieważ mam obecnie sporo obowiązków, wycieczka była zaledwie jednodniowa. Pomimo tego czas spędzony w Warszawie wykorzystałam co do sekundy! Oczywiście pamiętałam także o Was (w ankiecie prosiliście o więcej relacji z podróży) i podczas pobytu przygotowałam dużą dawkę zdjęć, którymi dzielę się z Wami poniżej. Co ciekawe, wszystkie, które mają kształt kwadratu wykonałam po prostu telefonem - jak widać, bez drogiego aparatu również można robić fajne foty ;) Oprócz tego, udało mi się również stanąć po drugiej stronie obiektywu, dlatego już wkrótce na moim blogu wyląduje kilka nowych sesji z tego wielkiego miasta.

English version:
Yesterday I spent beautiful day in the capital of Poland once again this year. Findings of my survey shows you want more posts about my travels, so I prepared for you a lot of photos. I hope that you like them! Interestingly, all square pics were taken by smartphone - as you can see, without expensive camera, you can also do nice shoots. During this trip, I found some time to prepare for you pictures of my three girly outfits. I will post them on my sites soon.

blue floral blouse black leather skirt outfit

warsaw center





Wycieczkę rozpoczęłam od odwiedzin znanego centrum handlowego, a mianowicie słynnych Złotych Tarasów. Ponieważ jednak nie chciałam tracić cennego czasu na chodzenie po sklepach (zresztą większość z nich znajduje się także w Poznaniu, w którym mieszkam), wpadłam tam dosłownie na moment. Później wybrałam się na krótki spacer wokół okolicy, podczas którego szczególnie zaintrygowała mnie nowoczesna architektura. Ogromne szklane wieżowce prezentują się naprawdę imponująco!
- - -
The trip began with a visit in the "Zlote Tarasy". This is one of the most famous shopping malls in my country. Nonetheless, I didn't want to waste precious time walking from shops to shop (most of them are also in Poznan, where I live), and I spend there only a moment. Later, I go for a short walk around the area, where the modern architecture intrigued me. The huge glass skyscrapers look really impressive!

warsaw center

warsaw architecture złote tarasy





Choć na co dzień preferuję proste i naturalne potrawy, w czasie wyjazdów lubię odwiedzać miejsca, w których podają bardzo nietypowe posiłki. Jednym z moich ulubionych warszawskich lokali jest Vegan Pizza na ul. Poznańskiej 7, którą po raz pierwszy odwiedziłam już podczas poprzedniego wypadu do stolicy. Tym razem miałam okazję spróbować kolejnych dwóch oryginalnych wersji smakowych - były naprawdę niezłe! Co ciekawe, pizze zostały wykonane wyłącznie z roślinnych, bezglutenowych składników. Oprócz tego, skusiłam się również na wegańskiego hot-doga w Jamniczku znajdującym się przy ul. Marszałkowskiej.
- - -
Although usually I prefer simple natural foods, during trips I like to visit restaurants where very unusual meals are served. One of my favorite places in Warsaw is Vegan Pizza in the Poznanska 7 street. They made pizzas from exclusively plant ingredients. I ordered two glutenfree pizzas with grilled and pickled vegetables. It tastet great! I went also to "Jamniczek" on the Marszalkowska street, where I ate very good vegan hot-dog.

glutenfree vegan vege pizza warsaw

vegan gluten free hot dog warsaw

vegan gluten-free hot-dog warsaw recipe




W końcu udało mi się również zrobić zakupy w słynnej "Pracowni szczotek i pędzli", która oferuje szeroki asortyment przedmiotów wykonanych z naturalnego włosia oraz drewna. W czasach, gdy większość rzeczy produkuje się w wielkich chińskich fabrykach, odwiedziny prowadzonego od pokoleń małego zakładu mogą być bardzo ciekawym doświadczeniem. Takie przedmioty naprawdę mają duszę! ;) Każdy z nich jest unikalny i wykonany z niesamowitą dbałością o detale. Właściciel, z którym zamieniłam kilka słów, był bardzo sympatyczny i z chęcią pomógł dokonać mi wyboru. Ostatecznie zdecydowałam się na zakup małej szczotki do masażu ciała, o której marzyłam już od dawna.
- - -
I could also do some shopping in the famous "Manufactory of brushes" which offers a wide range of handmade brushes created of natural animal hair and wood. Nowadays, when most items are produced in large factories, visit in a small tradicional manufacture is a very interesting experience! These brushes are unique and made with incredible attention to details. The owner, who I had a little conversation with, was very amiable and helped me to make a decision which brush will be the best for me. I decided eventually to buy one for body massage, which I dreamed about for a long time.



Kolejnym celem było stare miasto. Uwielbiam takie klimaty, dlatego to właśnie tam planowałam przygotować parę sesji na bloga. Ciężko było jednak zdecydować się na kilka konkretnych miejsc - wiele z nich tak mocno przyciągnęło moją uwagę, że żałowałam, że nie mogę tam zostać na dłużej.
- - -
Another objective of my trip was The Warsaw Old Town. I love such an old-fashioned architecture, so I regretted that I could not stay there longer. I was able there to take photos only of my two outfits.







Wieczór spędziłam w Centrum Olimpijskim, gdzie odbywała się Ogólnopolska Gala Businesswoman Roku 2014, na którą zostałam zaproszona przez redakcję magazynu Businesswoman & life. Przedsiębiorczość to jedna z kilku cech, które bardzo cenię u ludzi, dlatego chętnie wysłuchałam inspirujących historii kobiet, które często od zera stworzyły świetnie prosperujące firmy. Oprócz tego, zainteresowały mnie ciekawe występy artystyczne oraz liczne pokazy mody, na których zaprezentowało się wiele polskich marek. Po gali odbył się bankiet, jednak byłam na nim zaledwie przez chwilę, ponieważ spieszyłam się na pociąg, którym musiałam dotrzeć do domu ;)
- - -
Yesterday evening I spent in the Olympic Centre, where I was participating in the "Businesswoman of the Year 2014" event. I was invited by editor of "Businesswoman & life" magazine. Entrepreneurship is one of the few features that I really appreciate, therefore I really enjoy that I could listened inspiring stories of women who set up a great performing companies, often from scratch. In addition, I had the great pleasure to watch an interesting artistic performances and fashion shows, which presented many Polish brands. After event there was a banquet, but I could join it just for a moment, because I had to come back home.






czarna rozkloszowana sukienka romwe stylizacja


black dress black tights outfit fashion heels

15 comments:

  1. Świetne zdjęcia :) Piękna nasza stolica! I piękna Ty ;)

    ReplyDelete
  2. Piękne wieżowce i pięknie wyglądałaś. Dawno nie byłam w stolicy, muszę kiedyś pojechać;)

    ReplyDelete
  3. Bluza genialna :) Jak dobrze, że mam Warszawę tak blisko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  4. Świetna relacja! Warszawa jest bardzo fajnym miastem, chętnie spróbowałabym takiej vege pizzy, dlatego że nie jem mięsa, czekam na kolejne zdjęcia z WWA :)

    ReplyDelete
  5. Ja byłam w Warszawie tylko dwa razy, w tym raz tylko tak 'przejazdem', ale bardzo bym chciała pojechać pozwiedzać :)

    Bardzo ładnie wyglądałaś ;)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładna stylizacja i świetna relacja z pobytu w stolicy :-)

    ReplyDelete
  7. Bravo for the look! Black dress + tights + heels look nice!!

    ReplyDelete
  8. you are the most beautiful woman in poland, europe, world, so pretty and sexy, next time please visit capital of germany, i will show you and spent some coffee, greetings Tom

    ReplyDelete
  9. narobiłaś mi ochoty na pizze !

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia! Rzeczywiście, te robione telefonem są tak samo fajne :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  11. CUDOWNIE KOCHANA!! JAK PIEKNIE WYGLĄDAŁAŚ!

    ReplyDelete
  12. Jeden pan na przedostatnim zdjęciu musi chyba mieć tak samo długie nogi jak Twoje ;)

    ReplyDelete
  13. Piękna sukienka, cudowna. Chciałabyś zdradzić gdzie kupiona ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety jest już niedostępna w sprzedaży

      Delete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)